امروزه تکنیک های سنتی هنوز در کنار تکنیک های مدرن انجام می شود. ملوانان روی قطب نماهای خود نام 17 ستاره ای را می نویسند که قرن ها برای دریانوردی استفاده می شده است. با این حال این ناخداها، ملوانان و ماهیگیران مسنتر هستند که این مهارتهای باستانی را زنده نگه میدارند، زیرا زندگی سخت در دریا برای جوانان کمتر و کمتری جذاب است. در یک کوهپیمایی با عادل، ماهیگیر جوانی آشنا می شویم که رویای شغل جدیدی به عنوان راهنمای کوهستان برای گردشگران را در سر می پروراند.
برای بسیاری از ایرانیان، قشم اکنون به عنوان بهشت خرید شناخته می شود. در کشتی خودرویی از بندرعباس، مسافران با چمدانهای خالی سوار میشوند و آماده پر شدن از لباس، کفش و لوازم الکترونیکی از مراکز خرید هستند. معامله گران کوچک نیز برای تکمیل سهام خود به اینجا می آیند. در بازار کرمان، یکی از بزرگترین شهرهای جنوب شرقی ایران، با یک تاجر مواجه میشویم که با بستهای از منسوجات برای فروش به خانه میرود.
با تکمیل پل 2.2 کیلومتری جاده-راه آهن خلیج فارس که قشم و بندرعباس را در سرزمین اصلی در سال 2018 به هم متصل می کند، تعداد بازدیدکنندگان حتی بیشتر خواهد شد. این ممکن است به ساختن سنتی لنج کمک کند، زیرا تقاضا برای کالا افزایش می یابد و ظاهراً پیشرفته تر می شود. قایق های فایبر گلاس که کالا را حمل می کنند از دوام کمتری نسبت به کشتی های چوبی برخوردار هستند. یک لنج می تواند تا 100 سال عمر کاری داشته باشد.
قبل از اجاره ویلا در شمال امنیت ان را چک کنید
امروزه تکنیک های سنتی هنوز در کنار تکنیک های مدرن انجام می شود. ملوانان روی قطب نماهای خود نام 17 ستاره ای را می نویسند که قرن ها برای دریانوردی استفاده می شده است. با این حال این ناخداها، ملوانان و ماهیگیران مسنتر هستند که این مهارتهای باستانی را زنده نگه میدارند، زیرا زندگی سخت در دریا برای جوانان کمتر و کمتری جذاب است. در یک کوهپیمایی با عادل، ماهیگیر جوانی آشنا می شویم که رویای شغل جدیدی به عنوان راهنمای کوهستان برای گردشگران را در سر می پروراند.
برای بسیاری از ایرانیان، قشم اکنون به عنوان بهشت خرید شناخته می شود. در کشتی خودرویی از بندرعباس، مسافران با چمدانهای خالی سوار میشوند و آماده پر شدن از لباس، کفش و لوازم الکترونیکی از مراکز خرید هستند. معامله گران کوچک نیز برای تکمیل سهام خود به اینجا می آیند. در بازار کرمان، یکی از بزرگترین شهرهای جنوب شرقی ایران، با یک تاجر مواجه میشویم که با بستهای از منسوجات برای فروش به خانه میرود.
با تکمیل پل 2.2 کیلومتری جاده-راه آهن خلیج فارس که قشم و بندرعباس را در سرزمین اصلی در سال 2018 به هم متصل می کند، تعداد بازدیدکنندگان حتی بیشتر خواهد شد. این ممکن است به ساختن سنتی لنج کمک کند، زیرا تقاضا برای کالا افزایش می یابد و ظاهراً پیشرفته تر می شود. قایق های فایبر گلاس که کالا را حمل می کنند از دوام کمتری نسبت به کشتی های چوبی برخوردار هستند. یک لنج می تواند تا 100 سال عمر کاری داشته باشد.